Satış ve Pazarlama Yönetimi
Satış ve Pazarlama Yönetimi
Satış ve Pazarlama Yönetimi, bir şirketin ürün veya hizmetlerinin pazarlanması ve satışının etkin bir şekilde yönetilmesini sağlayan stratejik bir işlevdir. Bu yönetim alanı, müşteri ihtiyaçlarını anlamak, pazarlama stratejileri geliştirmek, satış ekiplerini yönetmek ve müşteri ilişkilerini güçlendirmek gibi bir dizi önemli süreci içerir. Satış ve Pazarlama Yönetimi, müşteri odaklı bir yaklaşım benimseyerek müşteri taleplerini karşılamak ve müşteri memnuniyetini artırmak için çaba gösterir. Aynı zamanda, ürün veya hizmetin pazarda rekabetçi bir şekilde konumlandırılması, hedef kitleye ulaşmak için etkili pazarlama kanallarının kullanılması ve satış performansının sürekli olarak değerlendirilmesi gibi unsurları içeren stratejik planlamalar yapar.
Kazanımlar
Eğitim sonunda elde edeceğiniz kişisel ve mesleki gelişim sertifikanız/sertifikalarınız ile iş hayatında kendinizi bir adım öne taşıyabilirsiniz. Bu tür eğitimler destekleyici faaliyetler sınıfında bulunmaktadır. Gelişiminize katkıda bulunarak almaya hak kazandığınız sertifikanızı/sertifikalarınızı CV'nize ekleyerek kullanabilirsiniz. Üniversitemiz tarafından verilen sertifikalar kamu ve özel sektörde geçerlidir.
Eğitim Süreci
- Tüm işlemler online gerçekleşecektir.
- Kendi müsaitliğinize göre sisteme girip eğitim videolarınıza 7/24 erişim sağlayabileceksiniz.
- Eğitim sonunda test usulü sınavınız olacaktır.
- Sınavlar ortalama 20-40 soru arasında olmaktadır.
- Üç defa ücretsiz sınav hakkınız bulunmaktadır.
- Geçme notu 50 puandır.
- 1 ay eğitim süreniz bulunmaktadır.Çoklu katılımlarda eğitim süresi uzamaktadır.
Eğitime Kimler Katılabilir
İlgili bölüm çalışanları/mezunları ve ilgili bölümlerde eğitimini sürdüren öğrenciler sertifikalı eğitim programına başvuruda bulunabilir.